Kárpótlásul kedvenc retrijeinknek….
August 1st, 2008 by Roodie
… egy kis WOTLK béta retri akciózás. Tuti nerfelni fogják.
Tags: paladin, WOTLK
Posted in Bubble Boy, Hírek | Comments (76)
76 Responses to “Kárpótlásul kedvenc retrijeinknek….”
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.
August 1st, 2008 at 19:00:57
Mert perpillanat ez a retri ág egy bugos sz*r!
August 1st, 2008 at 19:01:51
Jaj már, legalább pár napig örüljenek szegények!

August 1st, 2008 at 19:03:20
klikelgetős looser 1-2-3-4 poti bs stb… ilyen kap kulcsot ,szánalom
August 1st, 2008 at 19:07:32
Az a baj, hogy ezekben a videókban sose az ~500 resivel rendelkező disc pap/resto shaman/druida vagy holy paladint ölnek. Mivel a retri paladin legnagyobb gondja, hogy nem lehet vele kezelni a healereket és a buzi blizzardot ismerve, ezen továbbra se fog változtatni.
August 1st, 2008 at 19:07:53
menny már takarodj fujj!!! van palám is altnak de azért ez
August 1st, 2008 at 19:08:08
De most komolyan, az aki még pár alap skill-t sem tud keybindings-el nyomni, az minek készít videót? Semmi bajom az ilyen looserekkel, tudom hogy sokan vannak akik kattingatva játszanak, de könyörgöm, legalább bújnának el egy sötét sarokban és pityeregnének hogy miért születtek noob-nak.
August 1st, 2008 at 19:15:21
jó ez nem kell nerfelni:) ha mégis semmi esetre se a mostani szintre. és gief heal reductiont a crusader strikera
August 1st, 2008 at 19:19:06
7: Ahahaha
Jó vicc
August 1st, 2008 at 19:20:37
Én úgy vagyok vele, h hiába keybindingelsz, attól én még ugyanolyan gyors tudok lenni klikkelgetéssel is, mert a gc alatt háromszor el tudnám nyomi a spellt úgyis. Ezek nem noobok, így szeretik, és ha neked ez nem tetszik, ne nézd meg a videót, de semmiképp ne fikázd a másikat ezért. Szerintem.
August 1st, 2008 at 19:21:14
#8 nem feltétlen 50%os, mert akkor szegény warrik rerollolhatnának, hanem mit tudom én 25%, vagy stackelős, de nem állapot hogy megvernek a healerek:D
August 1st, 2008 at 19:24:43
Pfúúúúj, ráadásul törp pala
Nerfbunkót neki 
Ha belf lenne akkor meg hagyják így ^^
A nevem Sylver és én egy pala vok: NERF ME PLEASE!!
August 1st, 2008 at 19:26:40
#9 nagyon igazad van és nemértem az ilyen hozzászólásokat akik csak azért írnak hogy letegyenek vkit, meg kritizáljanak és fényezzék magukat mekkora királyok mert ők úgy csinálják ahogy a “profik” (értem ezt a klikkelgetésre és arra hogy kiknek adnak béta kulcsot)
Egyébként vissza a témához nem kicsit kell itt változtatni de azért most előre láthatólag szerintem a retri pala elég jó kell, hogy legyen ahhoz hogy a teljes feledés homájába vesszenek a retricsicska és retlol szavak
August 1st, 2008 at 19:27:01
Béta keyt akajooooooooook
, csinálok cementsámán videót izibe. (És keybindingelek, hogy mindenki elégedett legyen, na nem mintha most másképp játszanék. Ehe.)
August 1st, 2008 at 19:28:26
Arthas is azért lett gonosz, mert leretricsicskázták.
August 1st, 2008 at 19:29:32
nem is néztem végig, de végül is kurzorral is lehet fordulni egyáltalán nem gáz…
August 1st, 2008 at 19:34:17
hehe erdekes egyelore ez a retri cucc, de nem vinne ra a lelek, hogy paladinnal jatszak:/ es nem azert mert szar, szimplan hanyinger kerget mikor latok egy palat…. amugy a videoban hiaba kattingat nem azt akarta megmutatni, hogy o mennyire skilles, hanem azt mutatta meg, hogy most milyen a retricsicska dmg-e es az uj spellek, hogy mukodnek. amugy klikkelgetes tenyleg sux hiaba van global cd
August 1st, 2008 at 19:36:22
#14. Ez nagyon jó
August 1st, 2008 at 19:47:56
Fu látom a vérpistikéket jobban felizgatta a klikkelés mint a pala burst dps-e…ez valami új trend?
Mostantol mindenkit noobozni kell aki trash mobon hozzáér az egérhez?
Gondolom a multhéten végre lement nektek kara és most már nagyon ügyes játékosok vagytok,úgy hogy most jól beszoltok boldog boldogtalannak….:D
Menjetek játszatok kicsit a kertben gyerekek.
“samu” => na ez a szánalom:D
August 1st, 2008 at 19:49:28
Azért kíváncsi lennék rá, h egy stun alatt mit csinálna vele egy cementsámán…
August 1st, 2008 at 19:50:44
1. Scelusion ftw (+50dkp
)
2. Somthing better change
August 1st, 2008 at 19:51:22
Nekem pl wasd mellett nem kényelmes a sok bindelt cucc. Használok max 4-5 gombot a wasd mellett, a többire klikkelek. Pusztán megszokás kérdése az egész, nem profizmusé.
Illetve bizonyos helyzetekben előnytelen lehet mindkettő. No meg persze billentyűzet/ujjak vastagsága válogatja.
Nekem pl nem túl vékonyak az ujjaim, így kicsit macerásabban navigálok a billentyűkön, amikor fontos manővereznivalóm van.
August 1st, 2008 at 19:54:44
3: Évekig CoD-oztam, CS-ztem, és voltam bajnokságokon is, warokon, és magyar klánok élvonalai között voltam. WoW-ban nem egérrel mozgok, mert nem bírok átszokni, hanem WASD-al, és kattingatok, és felnyúlkálok közben még szabad ujjakal a számokhoz. Ezért noob lennék? Szívesen megnéznélek téged, azért, hogy milyen WASD skilled van.
August 1st, 2008 at 20:03:32
oké látom nem világos egyesek számára:
ami a gond az, hogy az 1-2-3-4-re mindenféle faszságot potikat bindelt be és nem pedig a fő dmg abily-ket
nem azon akadok fenn, hogy a 20ik uj blessinget nem bindelte be, de könyörgöm legalábba crusader strike-ot és a judgement-et rakja már be 1-2-re
ez nem noob vs pro kérdés ez szimplán retardáltság
és igen köszönöm a héten lement már Prince is meglepően elsőre
ami meg a video lényegi része: totál irreleváns, ugyanilyen bugosak voltak a seal-ek bc bétában is, megcsinálták és máris nem volt semmi gond
August 1st, 2008 at 20:06:59
Nem értem minek akadtok fenn ezen, dk videokon ugyanilyen pusztitást lehet látni, sőt van egy tippem hogy a legtöbb kaszt ugyanigy bontja a mobokat bétában.
Most vagy adnak majd mindenkinek egy rakás staminát megint, vagy lenerfelnek mindenkit, ahogy eddig is.
August 1st, 2008 at 20:07:51
De figyelj, miért rakja le a képernyő aljába, ha neki ott középen esik jól, ahonnan mindent hamar elérhet mondjuk? Nem bírom felfogni ilyenért miért kell a másikat noobozni. Mindenki máshogy játszik, és lehet, hogy úgy elpicsázna pvp-ben is, hogy csak pislognál.
August 1st, 2008 at 20:09:41
Nem ertem miert kell valakit azert fikazni mert klikkelve jatszik. :S
Elegge szanalmas az, aki ezert elitel valakit.
Egesz jo, de ugyis benerfelik oket mert ez elegge imba hiaba mobokon megy.
August 1st, 2008 at 20:10:37
Nekem az abajom, hogy boldog boldogtalant lenooboznak manapság minden szarért pedig sztem azért sértő (legalábbis én megsértődnék).
Hogy legyen a témához is vmi, ha mostis úgy csinálják meg a palát ahogy BC-re cseszhetik.
August 1st, 2008 at 20:14:02
#22
Cod-ban és cs-ben is csak wasd-vel mozogtál egér nélkül?
Vagy ki mozog wowban csak egérrel?
Nem látom az összefüggést
August 1st, 2008 at 20:20:14
#18 Így van, miért noob valaki attól ha clickel? Nektek biztos attól áll ha valakit jól leszólhattok lol. Azért eléggé szánalmasak vagytok.
August 1st, 2008 at 20:21:10
Keybindek vagy egér , játékstilustol függ, én jobban szeretek gombokat nyomogatni mint ikonokat kattintgatni de ez én vagyok.
Damage-re csak azt tudom mondani hogy másik kasztok is ilyen szintű dps-t tolnak , voltam bétán , tudom.
August 1st, 2008 at 20:29:23
Ezért képes volt moviet csinálni, hogy ezzel örvendjen hogy a retri pala class atm BROKEN és a képességei a spellup nem töredékét hanem többszörösét kapják meg? Fixelik és QQ.
August 1st, 2008 at 20:30:57
@15 kár hogy nem nézted meg a 2 retripala duelje fergeteges:D:D:D
August 1st, 2008 at 20:37:04
31# Miota kapják meg a SPELLPOWER többszörösét?
August 1st, 2008 at 20:41:28
mióta kapnak egyáltalán spellupot?:D nem úgy volt hogy mostmár az AP kell nekik is?
August 1st, 2008 at 20:50:53
#34 AP 30%-a spellpowert (talent)
August 1st, 2008 at 20:52:01
Haha, a vicces az, hogy ugy TBC derekan volt egy hulye elmeletem amit akkor elo is adtam a haveroknak:
TBC -> warlock love, mivel eros demoni jelenlet, a kapcsolodo lore-ban eros warlock jelenlet.
Northrend -> paladin love, kapcsolodo lore-ban eros paladin jelenlet, elohalottak
Emerald Dream -> druida love, stb.
Mondom, hulye elmelet, de eddig bejonni latszik
August 1st, 2008 at 20:52:58
TBC hol warlock love? TBC az melee love:D
August 1st, 2008 at 20:56:36
tbc az druid és warlock love, ennyi
August 1st, 2008 at 20:56:54
NERF DK ez szanalom
August 1st, 2008 at 20:57:55
@37 PvP-ben lehet, de PvE-ben nagyon nem
August 1st, 2008 at 21:41:52
Azért majd szóljatok, ha jön ki a testserverekre a fix, hogy ebből mi lett végül.
A kattintgatós/bindelős/anyámkínja témához: nem k.rva mindegy, hogy ki-mikor-hogyan-mivel osztja az áldást, ha jól csinálja? (Most vonatkoztassunk el ettől a videótól, mert marhára nem kellett megszakadnia a tempóban!
) Szerintem baromi mindegy.
Én is Megcsinálom simán, hogy klikkelgetek, WASD-zek, ha kell, akkor meg egy harcon belül átváltok a fordítottjára, de nálam is a klikkelgetés a jellemzőbb. Egyszerűen nekem az a kényelmesebb.
Főleg, hogy van egy ilyenem is: http://www.pcx.hu/?action=kepgaleria&kep=bBELKIN_jatekvezerlo_Nostromo_N52_SpeedPad.jpg
August 1st, 2008 at 22:38:41
Bebindelni a skilleket azért előnyös, mert gyorsabb, mint egerezni, és úgy egérrel fordulhatsz, miközben használod a skilljeid, ez pl tankoknál létkérdés. (Nekem se volt könnyű átszokni, amikor elmondták, hogy muszáj, ha jól akarom csinálni.)
August 1st, 2008 at 23:10:08
hát nerfszagot érzek de egy ideig jó muri lesz:)
és igen szeretném látni azokat akik így leretricsicskáznak…
már várom a wotlk-ot
ja igen és
MINDÖRÖKKÉ RETRIBUTION
August 1st, 2008 at 23:20:30
én amúgy csak klikkelni szoktam de a world CD így is mindig megakaszt…
és simán elérem a dolgokat amik kellenek billentyűzetet meg őszintén nem is tudom jól használni csak a WASD-ot de a billentyűzetet is meglehet szokni csak azzal kellett volna kezdeni
na jó egy n00b vagyok klikkelgetek milyen szánalmas vagyok óóóó
de azért éljenek a retriPROk
August 1st, 2008 at 23:39:26
Szerintem keybindelve tolni egyszerubb, legalabbis nekem, sokkal kenyelmesebb nyomni egy Qt, Et, etc mind szepen lemenni egerrel es kattintgatni. Az UIm kozepere meg nem fogok action bart rakni h konnyen klikkelheto legyen. Igaz en vilagelemben amit tudtam bindeltem minden jatekban, es wowban mulgore intro utan elso dolgom a keybindinghez vezetett
amugy QERFGYXC1234 es ennek SHIFT es ALT valtozataival lehet tenyleg hatekonyan jatszani, foleg pvpzni ahol jumpshot pl alap rengeteg classnal. Azt kattintgatva nem lehet megcsinalni. IMHO
August 1st, 2008 at 23:40:02
A klikkeléssel nem a sebesség a gond, hanem h pl ugrás közben nem tudsz fordulni és képességet használni. Akárki akármit mond, A KLIKKELÉS LASSABB. Ezvan. Attól még nubok a klikkerek, csak nem kell őket feltétlen utálni.
August 2nd, 2008 at 00:28:06
OFF: Még BC előtt olvastam valahol h ugrásból hátrafordulva lövés. Utána 1 órát gyakoroltam, és fel sem merült bennem hogy ezt lehet kattintva is. elég kevés 60as volt még azon a szerón, és csak ezzel az egy trükkel sok duelt megnyertem meleek ellen. De PVE re nem fogom sosem megérteni miért ne lenne jó a kattingatás.
ON: Nem tudo mit vagytok ennyire oda ezért a Burst DPS ért. Egy mezei mobot a hunterem petje (BM) kb ennyi idő alatt megeszik amíg piros. Ha valaki zsinórban crittel 4et egy vele egyszintű mobon az a mob halott. És ez a wrath-ben sem lesz másként.
August 2nd, 2008 at 02:51:39
Gyerekekez az az igazi pro:
-Aki WASDvel 2-3 gyakran használt spellt nyom.
-Klikkel használ pár ritkán használt gombot.
-ÉS NEM FIKÁZZA a MÁSIKAT mert KLIKKELget IS.
Egyébként: “Maga szemében a gerandát se másik szemében a szálkát.” Tessék magatokba nézni , ti se voltatok egyből pikk-pakk prok, és nem is lesztek azok mert mindig van újat tanulni. Inkább örülök hogy ennek a kasztnak eme speccét se hagyják a béka s***e alatt. Egyébként tudtommal a videó neve nem ‘Me skilled retricsicska playing wow and PvP’ hanem ‘WoTLK Retri Spells’. Pont itt inkább popcorn, kóla, mozi csajok ibiza
August 2nd, 2008 at 05:19:01
tök jókat lehet röhögni azon hogy szidjátok egymást

ne hagyjátok abba, fenomenális
August 2nd, 2008 at 07:25:34
pve-re semmi szükség egyébként gombokra meg ahhoz se kell hogy a full s2-t kifarmolja de attól még lehet hogy jól játszik innen nem látni. ele shamanommal nekem is ennyi 1 mob és kb minden dpsnek nemtom minek van mindenki felháborodva. a retri paladinhoz skill kellett mindig is és nem az hogy “jaj nemtom elkapni a healert meg jaj nem tud semmit a retri pala”. használni kéne akkor tud valamit… de kb minden classal így van.
August 2nd, 2008 at 07:25:59
A lenyeg itt a sok OFFolason kivul, hogy vagy a geart kell utanallitani a dolgokhoz es az nincs meg, vagy a ret palakra nagyon csunyan le fog sulytani a nerfbunko.
August 2nd, 2008 at 08:04:40
jól néz ki a pala, remélem így marad, és akkor visszatérünk!
August 2nd, 2008 at 08:09:37
50: kell hozzá tudás, és ismerni kell mint minden kasztot. viszont ha jól használod jelenleg sincs ellenfele retri palának
August 2nd, 2008 at 08:10:05
1v1
August 2nd, 2008 at 08:11:42
A témához: majd live-on kipróbáljuk. Addig tuti rendbe rakják, vagy utána kicsivel…
Klikkelgetéshez: hogy lehet ennyire nyomrék néhány ember? A srác be akarta mutatni, hogy melyik új spell mit is csinál. Ez úgy a legegyszerűbb, ha látható helyre teszi ki a spelleket, és “egérrel rá nyom”, hogy az ilyen sötétagyú kretének is lássák, hogy pont mit csinál.
August 2nd, 2008 at 08:18:14
Hmm, láttam ennél durvább criteket is, itt ni:
http://www.youtube.com/watch?v=dTLEzg6PH_E
August 2nd, 2008 at 09:06:11
Am gonna mouse 1 down you,until you can’t WSAD anymore.
August 2nd, 2008 at 09:12:50
nah kifröcsköltétek magatokat? remélem a farkatok is felállt a sok gecizés után!
ennyi erővel lehetne jönni a death grip nerfel is, stb
ha ez kell ahoz hogy egy pala top dps legyen egy raiden, gogo!!!
August 2nd, 2008 at 09:32:19
@58: hybrid kaszt hadd ne legyen már top dps.
Mondom ezt úgy, hogy shaman a mainem. Ha pala akar a top dps lenni, akkor ahhoz 100%-ban áldozza be a healing képességeit, mert úgy fair a pure dps-kaszttal szemben. 
August 2nd, 2008 at 09:41:44
Abszolute egyetertek Daemonduckkal. A negy pure dps classnak (hunter,rugo,mage,warlock) kellene mindig a legjobb dps-nek lennie. Mivel ezek mast ugyse tudnak. (Illetve a warlock az egy kicsit kivetel, ha rendesen megcsinaltak volna valodi boszorkanymesterre, akkor nem kellene top dpsnek lennie, de hat ez van.)
A hibrideket ugy kellene beloni, hogy legyen azert jo dps-uk, szolozashoz, farmolashoz, cserebe a kisebb dps-ert nagyon jo supportot adnak. Ami azert nagyjabol igy is van, sot ahogy nezem meg inkabb igy lesz. Retripalanak nem kell top dpsnek lennie. Aki arra vagyik, hogy a raid dps lista elbolyaban legyen, az valasszon erre valo classt.
August 2nd, 2008 at 10:05:51
hát ja, de akkor minek retri ág?
August 2nd, 2008 at 10:06:52
raid elött biztos nem fogok oda-vissza talentolni, de ugynézki ezt is megoldják a wotlkba
August 2nd, 2008 at 10:55:43
@61: Minek??? Support + dps. De ne top dps. Egy szóval nem mondtam, hogy ne legyen létjogosultsága a retics…..nak! De ha a top dps kasztok közé akar tartozni, annak ára kell, hogy legyen, különben ugrik a balansz. Top dps + support? Na azt ne!
August 2nd, 2008 at 11:05:33
Teganp nagy serényen beléptem bétába, s ott kihivott duelre egy meseszép paladin csaj. GOndoltam full s3, semmi s4, majd jol megmutatom neki, hogy mennyivel jobb az én s4 rugom, mint Ö……
Gondoltam hagy örüljön, nem kezdek cheap shottal. Iszonyat hiba volt:)
2 azaz két másodperces fight volt, mely tartalmazott egy 5800, 4900, 4300 az critet. Sirva fakadtam esküszöm. Ezt a további kasztokon is kiprobálta, senki nem élt 3-4 secnél tovább.
Ugy gondolom itt a fiuk a bányában vmit nagyon elszabtak.
August 2nd, 2008 at 12:56:38
@64 Working as intended
Pala -> all = cry = hate
August 2nd, 2008 at 13:25:38
hát ja szerintem töröljék ki az paladin kasztot!
FAIL
August 2nd, 2008 at 13:27:09
supportolni ret nélkül is tud a pala, és azért raidon nem látni ret palát…, mert holyként, estleg tanként jobban érvényesül
August 2nd, 2008 at 13:29:05
ahogy thorshun mondaná: a pala szar, én meg hozzá tenném, haszar lenne nmem utálnák ennyire
August 2nd, 2008 at 13:41:09
nos… retripalával tolom a betát… tényleg bugos, mióta kijött a beta. Eddig (patchig) még bugosabb volt, sőt akkor még a dupla judgementes dmg-elő talent is ott volt (7-8k-s judgementek). Most simán egy judgement 2szer sebez
Így egy 77es retripala full vengefullban (én 71es vagyok) 3(!!!) ütés volt. Stun-judgement(2 sebzés)-crusader és ennyi. 71es eliteket is 3-4 ütéssel ölök, akár 2t egyszerre
Olyan q mobokat, amiker 71es dk püföl egy percig és alig éli túl vagy 71es mage is lövi, novázza, kite-olja, azokat is kb 3-4 ütésből ölök. Tuti javítva lesz vagy ez lesz az egy class mindenek felett 
August 2nd, 2008 at 15:10:28
a retri palák BC előtt igen nagy pvpsek voltak, mondjuk BC után se voltak rosszak, de ahogy körbenéztem, és meg láttam valahol egy Holy palát, majdnem elhánytam magam. Leggagyibb healer, van 3 hilling spellje… csak a pajzs miatt sokáig birja arénába ezért vannak, mert csak akkor jó ha rá van állítva 1 ebmerre, de tömegben meghal
August 2nd, 2008 at 17:36:29
Az elsö 30 hsz-en kiakadtam. Már elnézést de… Mi a F@sz közötök van hozzá, hogy ki hogy játszik mit bindel hova?? Ha a lábával nyomja a WASD-ot és az orrával kattingat akkoris mivan?? Lehet, hogy 1000szer skillesebb akárkinél, te retardált mer nem úgy játszik mint te? Bindelj be magadnak amit akarsz és haggyad békén azokat akik nem bindelnek…
August 2nd, 2008 at 21:07:15
72 =agree
August 2nd, 2008 at 21:08:09
a pala legjobb az egész wowban már csak a lore miatt is, ja meg imba nagyon
hehe
August 2nd, 2008 at 21:08:55
ja igen tauren dk biztos jo lesz
August 2nd, 2008 at 21:34:24
@63 És ára is van. Lehet hogy van ugyanúgy a retri palának is heal képessége, de (látszik hogy nemjátszottál huzamosabb ideig retri palával…) de kurvára nem lehet vele healelni még pedig azért, mert 1:MINDEN kaszt képes megszakítani
2:kibaszott sok manába kerül –> retri pala mana nélkül =halál
3:Miközben healel semmimást nem tud csinálni, szal ezalatt ugyanúgy sebezhető, szakítható. Persze kivétel ha ilyenkor bubizik, csak a sok retardált ilyenkor ahelyett hogy kihasználná az időt és használná a bandaget vagy akármit inkább üti a palát tovább a bubijában…. nc.
Én attól félek, hogy ugyanaz lesz mint BC -ben is: megszülettek az első retri pala videók, mindenki sírt hogy hudeimbanerfnowpls (és bár tényleg overpowerednek tűnt kisebb szinten vagy low geares emberekkel szemben) de az endgame játékban már minden más kaszt felzárkózott hozzá, sőt egyes kasztok még le is hagyták… persze eddigre már a sírásoknak köszönhetően le lett nerfelve a francba (így már minden kaszt röhögve lehagyta) a retri pala és már lehetetlen volt felzárkozni a többiekhez…
August 3rd, 2008 at 03:31:28
@76: Kapaszkodj! Van 70-es palám, ami volt már holy, retri és prot is. Prot-on szerettem a legjobban.
Amit meg Te itt leírsz, az pvp. Válasszuk már szét egy kicsit a pve-t és a pvp-t! Nem kell elmondanod, hogy kb. mennyi healt tud eltolni a manájából, mert tisztában vagyok vele. De akkor is van neki bubi, lay on hands, kis heal, nagy heal! Ez egy rugónak, warriornak, hunternek nincs. Pont. Tud healelni? Tud. Nem lesz raidhealer az tuti, de végszükség esetén önmagába lehet, hogy tud annyit tolni, ami éppen megmenti. Ha top dps akar lenni a retripala, akkor azok a talentek, amik a sebzését növelik, egyenes arányban csökkentsék a healjüket. Így fair a healre nem képes dps kasztokkal szemben. Én benne vagyok abban is, hogy ha teljesen beáldozza a healképességét egy “Madness =/= Sparta” talenten, akkor legyen a topdps kasztok között.
Bár ennek az életszerűségéről én is tudom, hogy olyan 0 és -150% között van valahol, talentbuildtől függően.
Magyarul: kb. maradjanak ott, ahol vannak, max supportban kapjanak több buffot. Szerintem.