Instant halál
August 6th, 2008 by Deathcrow
Mage szekció következik!
Hogyan használjuk az Arcane Potency (+30% crit ha clearcast vagy presence of mind aktív) talentet és az instantokat a dispellre képtelen szerencsétlenek ellen, 60% körüli crittel dobálva az Arcane Barrage-t és társait, megfejelve egy pyroblasttal a tetején.
Haha, a videót a Vimeo legankelte elég gyorsan. Warcraftmovies link ITT.
Tags: Mage, PvP, video, WOTLK
Posted in Hírek | Comments (74)
74 Responses to “Instant halál”
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.
August 6th, 2008 at 17:49:14
Király!
August 6th, 2008 at 17:49:30
Kicsit off, de nem tudja valaki, hogy mitől csinálják a stream videók néha, hogy nem tudom őket le játszani? Nincs hang és meg áll 2 másodperc után.
August 6th, 2008 at 17:50:06
WTB edit: Firefox-ot használok
August 6th, 2008 at 17:53:56
Bammeg…ezé vagyok én is mage
<3
August 6th, 2008 at 17:55:11
bammeg ezé fogják nerfelni
August 6th, 2008 at 18:00:56
2@
Pontosan a firefox miatt. Ha megpróbálod IE-vel menni fog. (persze nem kell azt használnod, csak a Firefoxot helyrepofozni
)
August 6th, 2008 at 18:01:49
nem játsza le nekem se opera, se firefox és ie sem /cry
August 6th, 2008 at 18:02:09
nerf mages, mindenki mage lesz, úristen!!! (irónia)
August 6th, 2008 at 18:02:39
Már nem fog menni, leszedték Vimeo-ról, mint a huzat…
u.i. Postol gyorsan a halál…
August 6th, 2008 at 18:03:02
Video not found.
August 6th, 2008 at 18:03:18
azért nem tudod megnézni, mert már nincs fennt vimeon
August 6th, 2008 at 18:03:50
6# az nem lehet…
Am itt most az arcane barraget vagy a frostfire boltot spammolja megállás nélkül?
Hűha, mot már a mage-met is fel kéne rántani 70re kieg előtt
És nem postolok gyorsan -_-
August 6th, 2008 at 18:04:35
@7 Köszi szépen megpróbálom. De hogy kell a Firefoxot helyrepofozni? És jól érzékelem hogy a video le lett törölve? O.o
August 6th, 2008 at 18:04:58
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=84837
amugy aki nézni szeretné annak itt van
ui: You are posting comments too quickly. Slow down.
ez miért jön be minden egyes postnál?
August 6th, 2008 at 18:07:22
8@
Az a törlés miatt van, de tényleg van egy olyan hiba, amit Einer írt.
16@
un/reinstall segít elvileg. Legalábbis nekem önmagában a frissités nem oldotta meg.
August 6th, 2008 at 18:19:27
#14, nekem is ezt csinalja mindig, és sokszor 100%on jaratja a procit… ha azt javasolja a kedves 16 hogy reinstall neki megoldotta lehet megpróbálom… (FF3)
A video már warcraftmovieson se jön be streamre aaa….
August 6th, 2008 at 18:22:28
annyira imba volt, hogy megpróbálnak minden bizonyítékot eltüntetni róla
összeesküvést sejtek a háttérben…
August 6th, 2008 at 18:23:20
Safarival nem szokott ilyen gondom lenni
August 6th, 2008 at 18:38:20
@17
De elérhetö warcraftmovies-on, csak kicsit meg van tekerve a dolog:
Ha kiválasztod a “Stream Filefront”-ot, utána még a streamkeret jobb alsó sarkánál is át kell állítani a “Stream from”-ot Vimeo-ról Filefront-ra.
August 6th, 2008 at 19:05:42
Srácok ezt ajó tualjdonságát nem fogják nerfelni a mageknek mert már 1 ideje megvan ugy BC óta, nekem is iylen tealentem (tom még nem a a PoMra+critet), de így 1 7-9k s pyroim vannak szóval ez anynira nem nagy cucc…
August 6th, 2008 at 19:11:57
Ha jobban belegondoltok nincs értelme nerfelni, megvan a maga hibája, iszonyat manát eszik.
August 6th, 2008 at 19:14:24
Deep Arcane az mindig is zsákutca volt minőségi PvPben, WotL-ben is az lesz. World PvPben gankelgetni alul gearelt embereket meg nem túl nagy dolog, így is tele van már velük Warcraftmovies.
August 6th, 2008 at 19:19:31
#24 az hogy eddig zákutca volt, mért jelenti hogy ezután is az lesz?
tény, hogy nem lesz a pvp királya, mert arénában még így is kevés a defenzív skillje, amit kapott, de legalább kezdeni lehet vele valamit, így, hogy kapott instant spellt.
August 6th, 2008 at 19:21:59
azok az elementálok mik voltak amiket a mage irányított?
August 6th, 2008 at 19:31:20
Igen, említették is commentekbe, hogy ez mind szép és jó de mit kezd majd az 5-600 resiliencel és a lock/priest/shaman/hunter dispellel?
August 6th, 2008 at 19:32:10
Újabb lolskill a pályán, nehogy már meg kelljen állni castolni futás közben.
August 6th, 2008 at 20:08:20
Amennyire imbának tűnt az első pár ilyen videó más kasztokról, annyire kezd egyértelművé vállni, hogy minden class közel hasonló dmg boostot fog kapni. Nem kellenek ide az ‘omgopnerf’ típusú commentek.
August 6th, 2008 at 20:15:12
Csak annyivel tol többet a srác, mint amennyivel egy 70es mage egy 70es bármelyik másik classnál.
Az meg, hogy dúrva lenne? Vagy küldizgetős lámákat, vagy 71-73masokat ölöget 80on, ez egyeltalán nem imba. Viszont az frankó, hogy használhatóbbá teszik az arcane ágat. Btw, sámlim és rugóm van 70es.
August 6th, 2008 at 20:35:29
Ja, 80-on ölögeti a 70-eseket, kár hogy 77 a level cap betaban.
August 6th, 2008 at 20:36:15
Nekem messze nem tűnik elfogadhatónak az ilyen IWIN skill.
August 6th, 2008 at 20:39:16
Szerintem annyira nem durva, majd meglátom élesben. Szép szép, de azért ehhez némi skill is kell, nem az arcát veri a klavihoz.
August 6th, 2008 at 20:41:45
én már csak abban reménykedek h a retri palák is elnyerik a wotlkban méltó helyüket a dps kasztok között
August 6th, 2008 at 20:44:40
#31 azért ez így egy kicsit túlzás, szó sincs iwinról!! A mage legtöbb spellje ami nem talentból jön castolós nehogy már ne kaphasson egy instantot arcane ágon. Végre kicsit több lehetőség a változatosabb talenfa kialakításokra pve és pvp-ben egyaránt.
August 6th, 2008 at 20:47:09
azért ha megnézitek az ember full s3-ban volt MAGE-val nem druiddal, warriorral, lockkal vagy rugoval, hanem mageval ami annyit tesz vmit ért hozzá, akiket meg lődözgetett nagy része vagy full noob volt (nem dispellez, nem healel és még sorolhatnám) és/vagy gagyi gírelt, a DK-k meg amúgyis undergeareltek hozzá képest a 0 resijükkel. Nem kell hasra esni ettől sem, ahogy a “hú de op dk” videóktol sem. Majd jön nemsoká a “aimshot multishot crit meghaltál lol” meg “cheapshot mutilate trinket muti meghaltál” videók ahol meg a mage felsem áll űlő helyzetből mielőtt meghal.
August 6th, 2008 at 21:09:39
Na ez egy érdekes téma. Eleinte úgy álltunk hozzá (mármint a hozzáértő mage community), hogy csak egy átmeneti bug, de nem akar eltűnni. Ugyanakkor 60% körüli crit egy csak instantokkal és channeled AM-el operáló stílus esetében annyira nem OP a dispell miatt. Elég egyetlen casttime spell és a buff ugrik, igaz, PvP-ben ez teljesen mellőzhető az ABar-FB-ABar-random utility rota meg MBar -> AM esetén.
A videón látható sebzés engem nem nyűgözött le, de nézzünk 80-as értékeket 1500 spellpowerben 0.7 coef és 1100 átlag damage (mindkettő felfelé kerekítve) plusz talentek az AP alatt 3k hit 1.2-1.3 sec körüli GCD-vel, 50%-ban 5500 körül critel PvP gearre. Na ez már valami.
August 6th, 2008 at 21:17:13
Na igen, az Arcane sorsa TBC óta meg van pecsételve. Ha normális sebzért adnak neki, a 2v2-t és 3v3-at is simán dominálnák a bárkit 2 GCD alatt kinukeoló mage-ek. Ha meg ehhez igazítják, egy magányos Arcane mage nem sokat ér. Én ez utóbbira számítok. Tetszik az új stílus, de nulla CC, nulla védelem és monotonitás miatt én maradok a Frost-nál arénára és Fire-nél BG-re
August 6th, 2008 at 21:21:59
Aranyos videó csak én nem láttam se sámánt se felpuppys warlockokt ellenfélnek, de amúgy érdekes.
August 6th, 2008 at 21:26:35
Jól csinálja a mage kétségtelen, de mintha azt láttam volna 80% ban, hogy lovon ülő emberkéket akik alapvetően elmenekülni szerettek volna szétlőtt hátulról.
August 6th, 2008 at 21:34:57
Volt egy felguardos lock, meg pár szerencsétlen rugó
A rugó killeknél azért mosolyogtam, bevallom jólesik látni 
August 6th, 2008 at 21:39:03
Na pl. rugót a büdös életben nem fog Arcane mage ölni. Egy shiv és lehet szabadon vágni szerencsétlent (Slow 50% vs Crippling 70 vagy 75% snare), blink ShS, az AB ciklusra pedig CloS és/vagy Vanish.
August 6th, 2008 at 22:53:45
azért retripala még mindig nagyobb táp
August 6th, 2008 at 23:11:18
#23 sosem volt zsákutca én ezzel pvp zek arénában és BGn 40/21 és arénában 1800-1900 es ratingünk van BG ben meg mindíg első vok, najó AVn első 3 ban vok…. szúval nem zsákutca BT ben és hyalban pedig az összeállítástól és résztől függ de első 5 ben vagyok benne dps el (pve talentet ahsználok pvp re is), szerintem jó bár sokan nem tartják annak, amugy megy pvp ben 1 frost maget hasonló gearben simán verek, minden a teknikán múlik 1 Avn átéagban 1 et max 2 öt halok…
(Ne értse senki nem öndicsőítésnek szántam csak, leírtam miket értem el ezzel a szákutca talenttel..)
August 6th, 2008 at 23:44:33
@43
Igen, te skillről beszélsz, de a srác a videó végén azt írja, hogy ezzel a talenttel könnyű játszani.
Ha az ember skilles, akkor minden talenttel szépet tud alkotni, főleg egy ilyennel, amivel elvileg könnyű játszani a sok instant miatt. Nemtudom, nem értek a mage-hez, nem is érdekel, de sztem ez így fincsi lesz.
August 7th, 2008 at 00:38:17
Szerintem az itemization és a további változtatások rendbe teszik a dolgokat pvp terén. Még nagyon képlékeny az egész beta.
Amúgy nem tűnt annyira op-nek a többi class által készített, ehhez hasonló videokhoz képest amik a neten keringenek beta óta. Például ott volt az a retri pala, aki leült, mikor “hősünk” ice blockolt. Elég gyengén harcolt, aztán egyet ráburstolt a mage-re, és az is majdnem összeesett.
August 7th, 2008 at 00:51:01
amugy ap pom pyros mage pl 2v2ben rugó mellé jelenleg kb jobb mint a frost, énis toltam 1 keveset 33/28/0 ás maggel volt olyan hogy druida cheap shot alatt halt amig a warrior/rugo polyban/blindben ténfergett szinte bármit szét lehet nukolni kihealelhetetlen sebességgel, a probléma talán a lock druid de ha a spell lockja elmegy akkor ugyanugy szét lehet lőni a druidáját, ennek a compnak az 1etlen hátránya az RNG áldott hatása, amikor 3lövésböl 2 noncrit 1 resist
August 7th, 2008 at 02:44:01
bakker és még a pala DPSe volt durva…azt legalább kiteolni lehet valamennyire. Mondjuk a mage nem vmi nagy PVPskilles gyerek. jó pár dolgot kattintott és azért iceblokknak sem sok értelme van ha még becsúszik 1 shadowbolt + 3 warriorcsapás. de vicces volt elismerem
August 7th, 2008 at 06:04:28
Szánalmas ahogy full s3-ban lvl70+ként azzal büszkélkedik, hogy lvl63-65 DK-kat öldögél meg nála gyengébb, ám bár 1szintű embereket Northrenden. Olyan tipikus mage stílus. Szánalmasak 1től 1ig. Jöhet a flame meg a kővel dobálás. akkor is 1 nagy rakás “alma” class
August 7th, 2008 at 06:15:09
#48 erről szól az outdoor pvp, nem tudod megválogatni az ellenfeleid
August 7th, 2008 at 07:57:10
#48
Azt elismerem, h van magek közt olyan, aki ilyeneket csinál, dehát melyik classban nem? Ezt nem kell általánosítani, ez teljesen játékos függő, én aki mageket ismerek azok nem csinálnak ilyet, én meg alapból nem pvp-zek, csak ritkán.
August 7th, 2008 at 07:58:37
#48 Szerinted miért csinálta a készítő ezt a videót? E-peen növelésnek, komoly pvp videóként vagy azt mutatni be, hogy a deep arcane ágon mekkora sebzéseket lehet kiosztani instant spellekkel. A nagyeszűek meg azon nyavajognak, hogy miért kisebbek öl a videóban Northrenden.
Sose fogom ezt megérteni.
Engem továbbra is a deep arcane nagyon nagyot crittelő, kismillió bónusz sebzést kapó frostbolt spam mage életképessége érdekelne pve heylzetben.
August 7th, 2008 at 08:41:29
Elég dúrva, de ha véletlenül mégiscsak kapnak nerfet eget rengető sírást rendeznek. (mint mindíg)
August 7th, 2008 at 09:06:30
kedvenc Baltánk (51) a “nagyon durva sebzést” nem réti nyulakon kéne bemutatni.
emberfüggő, én is lebegtem már rugóval 61 es lockocska feje fölött, aztán csak integettem neki:)
ha nerfet kap bárki képes sírni.
(egy mainvizvendor itt)
August 7th, 2008 at 09:31:49
engem csak az zavart hogy végig ugrált mint a bakkecske. a játékstílusra meg jól kitalálunk valamit, megszokjuk, számítunk rá és mindjárt nem lesz ilyen izmos. valamint gearelődünk és egyszintre növünk:)
August 7th, 2008 at 09:36:14
az ugrálás általános magebetegség, nem száímatanak a hálóra:)
August 7th, 2008 at 09:58:31
Valószínű még nincs balanceolva, és nerfelni fogják.
P.S.: Valahonnan ismerős a videó zenéje, nem tudja valaki, honnan van?
August 7th, 2008 at 10:22:00
@55
Mert mondva vagyon: ugrás nélkül arcane explosiont, ice lance-t kasztbárra ne vegyél. Ellenben vegyél CoC-ot, bárminémű novákat, és ellened megdöglend.
August 7th, 2008 at 10:32:49
57 az ugrálástól nem nő meg az arcane explosion hatásköre- úgy rémlik azt már javították.
mindegy már előre örülök az uj ikonjainknak.
August 7th, 2008 at 10:49:14
par emberkenek megint ellehet mondani, hogy nem azt kell nezni, hogy kiket ol a mage vagy hogy hogyan.. szerintem a magusunk nem is erre akart menni, hanem az uj talent es az uj spell bemutatasa nem kell meg sirni lesz ezerfele alakitgatas idovel:) En viszont rohadtul nem orulok, hogy a magenek arcane talentel tud szerezni meg egy instant spellt:/… nem biztos, hogy csak igy lehetne megoldani egy talent ag problemajat.
August 7th, 2008 at 11:00:43
mondani monthatod, hogy milyen szépeket lehet lőni egy átlag játékosba top karival.
Pedig a népek java részét inkább az érdelkelné, hogy xybossba mekkorát lehet:)
August 7th, 2008 at 11:05:38
mindenkinek ajanlom figyelmebe, azt amit a mage a legvegen irt, ez a spec egy fun spec, mivel konnyu vele jatszni, nem sok skill kell hozza. ahogy fentebb irtak kb 0 defensive skilled van, de nem is ez a lenyeg.
ugyebar a mostani resilience cap 492,8, ami 25% -al csokkenti a crit chancet. Sajnos azt pontosan nem tudom, hogy egy arcane s2es gearben levo magenek mennyi crit chance-e van, de mondjuk legyen 20%, ehhez hozza jon 30% talentbol, ha clearcasting es/vagy pom fent van, azaz atlagosan minden 4. spellje crit. es ez tenyleg a legrosszabb eset, amikor az ellennek full brutal es guardin gearje van
Ha lenne magem bg-kre csak ezt hasznalnam, mert hatasos es EZmode…
August 7th, 2008 at 12:13:44
Azért ugrálnak a magek, mert ugrálni jó! Csak irigykedtek hogy nektek flasheal spam közben nem szabad A druidammal is ugralok jeah.:)
August 7th, 2008 at 12:30:30
Nefresz: el vagy tévedve, amiről te beszélsz, az a rogue
Ocelot: attól hogy látsz pár critet ami elég nagy, nem kell egyből azt hinni hogy nerfelni fogják.
51 pontos talenttel kombinálva működik, ha lősz egy cast timeos spellt lejön a POM, le lehet dispel/devour magic/spellsteal/purge/stb -zni, egyébként is csak azt mutatta be ha összejönnek a dolgok akkor jó kis critchain jön ki.
Nem nagyon láttam hogy resistet lőtt volna, hogy slowot használt volna kite-hoz, hogy az ellenfél healelt volna, vagy bármit tett volna. Tipik azok a videók vannak összevágva ahol pikkpakk eltette az ellent láb alól. Azért egy rendes arena meccsen ez nem így fog menni. Aki meg rinyál hogy imba az meg vessen magára, mert kb annyi köze van a wowhoz hogy felhúzott egy karit.
August 7th, 2008 at 12:32:18
@61: BGre jó, arena-ra nem, mert ott a hajadra kenheted.
August 7th, 2008 at 13:05:30
#62 12,5% critchance-t csökkent a resicap. 25% critdmget és dot dmget. Szóval 20+30-12,5 az még mindig 37,5. közel 40 egy fullbrutal emberbe. tény hogy ott a crit sem ekkora, dehát istenem, azért van.
August 7th, 2008 at 13:18:38
mint a dk topicban tett megjegyzesekhez: csak az szamit mit tud majd arenaban es 25 fos raid instakban. es ebbol a videobol ez nem derul ki. aki ebbol a videobol (is) leszur messzemeno kovetkezteteseket, az nem annyira ert a jatekhoz.
akar egy lovessel is olhet minden reti mobot, szintezo playert, max zavaro lesz kicsit.
August 7th, 2008 at 14:09:06
Ez mind szép és jó is lenne a live wotlk-ban de mint mage tudom, hogy ezt a spellt
átalakítják olyanra, hogy a 30% crit csak a castolt spellre hasson ami elhasználja
a PoM-ot…legalábbis nekem ez a tippem.
Amugy TBC ben ha sokan észreveszitek szépen süllyesztöbe dobták a PoM-Pyro
specet azzal, hogy resillience-t raktak a itemekre, igy a crit esélyt elég durván
csökkentve használhatatlanná tették, amit ez az újfajta PoM visszahozna.
A sebzéstől meg nemvagyok elájulva, a pvp amugy nemnagyon érdekel és mint pve-s
én a jövöt valahogy ebben a talentben látom:
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/wrath/mage/talents.html?tal=2300250231003015030012000000000550120023033300501203000000000000000000000000000000000
(Bocs hogy ilyen hosszu a link de még wowheaden a régi talentek vannak)
Arcane-en a Spell Power 50%-al többet ad crit sebzésre mig a Fire-en lévő Burnout
csak 25% ot és 5% spell mana cost-ot is eszik igy jobbnak láttam a Spell Power-t kirakni.
Spell Haste annyira nemfontos nekem, igy is van böven a itemeken és ezzel a
buildel jokorákat crittelhet az ember, plusz még ottvan az Ignite sebzés is
ami ezáltal jokorákat sebez.
August 7th, 2008 at 14:27:50
Én a magic absorptionről és az arcane mindról 1-1 pontot átraknék Arcane potency-re, sztem megéri. És ha már van PoM akkor a Pyrot is vétek kihagyni, world in flames helyett 1 pont jó oda. Egyébként 1targetre tényleg jónak tűnik, kérdés mennyi lesz az aoe helyzet. Mert ha sok akkor jobb a full fire egy focus magiccel
August 7th, 2008 at 14:39:22
Szerinted miért raktam World in Flame-s re azt az egy pontot?
Arcane Explosion aoe miatt és hogy meglegyen a fire pont ami kell.
Én jórészt háromnegyed BT-t 40/0/21 arca frost-ként toltam végig
és én valahogy jobbnak látom az AE féle aoe-t, nemsokkal kevesebb
dmg mint fire-en és nem eszi meg a manád hamar.
Én a talentjeimet ugy állitom mindig össze, hogy az boss-ra legyen jó
nempedig trash-re ezért ilyen ez is.
/off Páran okkal kérdeznék gondolom, hogy miért 40/0/21 el toltam BT-t,
a válasz csupán annyi hogy ahhoz képest jó dmg-et csináltam és annyi
Spapunk volt egy darabig, hogy csak healer groupba jutott…ennyi
August 7th, 2008 at 14:40:56
Absorbtion-re még annyit hogy az 80 resit ad mindenre+raid buff
és igy elég jo esélyed van resistelni és manát visszakapni
August 7th, 2008 at 14:48:18
Az igazat megvallva ez mégcsak találgatás szinten megy
fix sebzésnek ezt látom eddig jobbnak.
Az az igazság megkéne ezeket tapasztalnom és lehet,
hogy a mostani fire/haste spec átalakitottja fog több
sebzést okozni; ez–>
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/wrath/mage/talents.html?tal=0000000000000000000000000000000550320123033310531223313512030032010000000000000000000
De majd meglátjuk mit mond a WWS ha kijön a kieg
August 7th, 2008 at 15:06:13
Healer groupba max akkor tennék spapot ha minden casternak már, de az azt jelentené hogy túl sok a spap a raidben.
August 7th, 2008 at 15:07:44
Ugye azért (is) hiányzik az edit gomb, hogy a kedves postolók legalább egyszer olvassák vissza mit írtak?
“casternak már” helyett “casternak jutott már”
August 7th, 2008 at 15:09:56
hehe
August 7th, 2008 at 17:51:46
OMFG ennek a videonak nem az a lényege számomra hogy mage milyen imbah (mert egyáltalán nem az) hanem az hogy visszajöttek a rangok! yeah :D:D